sâmbătă, 5 aprilie 2014

Comfort Zone Fruity Peel Body Scrub - piele mai neteda cu efort minim

Dragele mele,

De cateva luni de zile am descoperit un scrub pentru corp care mi-a facut mult bine si de care sunt extrem de multumita. L-am folosit o vreme si am avut rabdare ca sa fiu sigura ca nu il laud degeaba. Este vorba despre Comfort Zone Fruity Peel Body Scrub. Brandul Comfort Zone se gaseste doar in saloane, cel putin asa mi-a zis amica mea care foloseste aceste produse in salonul ei si de la care am cumparat si eu scrub-ul.

De pe site-ul oficial al brand-ului am preluat o parte din istoria acestuia: "The [ comfort zone ] brand was conceived and launched in 1996 as the skincare division of The Davines Group, which was founded in Parma, Italy, in 1983 by the Bollati family. What began as a research laboratory for the development of high-quality, highly effective products has grown into an internationally successful professional spa brand with a diverse range of product and treatment offerings. The foundation of the brand rests in the scientific background of Dr. Davide Bollati, who has always valued extensive clinical research and utilization of nature's most efficacious ingredients in the development of our proprietary formulations." Daca vreti sa aflati mai multe dati click pe cuvintele albastre (asta cred ca e reclama gratis :P, dar produsele sunt chiar interesante si daca nu stiati de ele informarea nu strica).

Eu nu prea am incredere in produsele pentru corp din spa-uri sau saloane, cu atat mai putin in cele care promit piele neteda, insa amica mea a insistat sa imi dea o mostra de proba. Acesta mi-a placut si i-am cerut un tub de 150 ml care a costat 100 RONProdusul promite exfolierea si catifelarea pielii corpului, tonifiere si aspect tanar. Formula contine extracte de fructe (vedeti ingredientele), AHA si sfere de jojoba. 

Ambalajul este verde (eu ador verdele, voi nu?), iar pentru utilizare se deschide capacul si produsul iese printr-un orificiu mic, care permite o dozare precisa. Produsul este sub forma de gel verde cu particule verzi exfoliante si miros de citrice. Scrubul se aplica pe pielea uscata si se maseaza usor pana la absorbtie. Imi place ca intra rapid in piele si nu se pierde mult timp cu acest proces. Eu am avut o senzatie usoara de usturime, dar pielea nu mi s-a inrosit deloc. M-a impins curiozitatea sa il aplic si pe fata unde m-a usturat mai tare si am curatat tenul cu apa rece dupa 2 minute. Tineti in minte ca nu trebuie sa il aplicati daca aveti rani deschise sau pustule aparte, iritatii etc. deoarece veti simti durere. Reziduurile se indeparteaza cu un prosop uscat sau se poate face un dus. Am incercat ambele variante, iar ultima mi se pare ca indeparteaza din produs scazandu-i eficacitatea. Pentru un efect mai intens as opta pentru indepartatea cu un prosop a sferelor ramase pe piele, iar restul ingredientelor isi pot face linistite treaba. Tinand cont de ce ingrediente contine, trebuie sa nu uitati de produsele de fotoprotectie, acest aspect fiind mentionat si pe ambalajul scrub-ului.

Si acum sa va spun de ce imi place. Imi netezeste pielea, ii estompeaza neregularitatile si petele, o face mai luminoasa si mai fina. Sub dus pielea se simte lucioasa, alunecoasa. Eu am tot felul de cicatrici pe pielea corpului datorate vesnicei mele probleme, acneea, iar acest scurb le-a facut mai putin vizibile. Nu am timp sa merg la la saloane si nici nu sunt dispusa sa investesc sume imense in tratamente deoarece stiu ca nu are nimeni cum sa imi repare integral pielea sau sa faca sa dispara toate urmele. Acesta este un alt motiv pentru care prefer sa utilizez acest produs care face, la un pret mai bun, ceea ce alte cosmetice sau proceduri ar face. In plus, nu doare si il folosesc o data pe saptamana sau chiar si mai rar, asa ca tine o vesnicie, iar aplicarea este rapida. Pe termen lung sper la o ameliorare cat mai vizibila a aspectului pielii mele. Pentru urme mai putin grave si piele nu asa problematica poate fi utilizat chiar si o singura data pe luna. Cantitatea folosita depinde de suprafata zonelor care se vor exfoliate. In general, o cantitate asemanatoare cu cea a gelului de dus este suficienta pentru intregul corp.
 
















Voua ce scrub-uri va plac? V-ar tenta un asemenea produs ca cel de la Comfort Zone? Ati incercat produse similare?

2 comentarii:

  1. Si eu ador verdele:) Pare tare tentant acest produs, eu am acum o crema de corp cu AHA care pare sa faca treaba buna si chiar imi place si hidratarea si tot:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te gandesti ca te dai cu el si il lasi in piele ai zice ca e o crema, aproape. Intra foarte usor in piele si miroase a citrice.

      Tu ce crema ai, Dia?

      Ștergere