luni, 24 martie 2014

Oxette sau eleganta greceasca


Despre Oxette voi scrie cu mult drag. Si asta pentru ca sunt o fana a tot ceea ce inseamna Grecia. De la istorie, mitologie si cultura la bucatarie si rochiile grecesti, tot ce tine de Grecia mi se pare fascinant. 

In anul 2011 am participat la un concurs Oxette. Nu imi amintesc cum l-am descoperit, stiu doar ca trebuia sa trimit o poza cu mine din timpul verii. Poza a fost recompensata cu un premiu - un ceas Oxette absolut superb in valoare de 130 euro. 

Tot ceea ce fac cei de la Oxette imi inspira eleganta si simt al frumosului. Recunosc ca nu as fi avut curaj sa investesc in produsele lor daca nu as fi castigat acest ceas, dar dupa ce l-am primit am ramas suprinsa de calitatea si eleganta produselor lor. Mi-au livrat premiul in cateva zile, ambalat cu grija asa incat ceasul sa nu fie afectat in timpul transportului. Am primit si un catalog cu oferta lor de accesorii din colectia acelui an. De atunci, de fiecare data cand trec pe langa reprezentanta lor arunc un ochi peste noile colectii, si, evident, achizitonez cate un accesoriu deoarece nu ma pot abtine cand vad cat de frumoase sunt!


Voua va place Oxette?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu