duminică, 16 martie 2014

Mario Badescu Buffering Lotion - tratament pentru zonele cu probleme acneice profunde


Despre Mario Badescu am citit prima data pe un site strain si produsele sale erau foarte laudate. Ulterior, am observat ca si romancele au inceput sa scrie lucruri pozitive despre gama pentru tenul acneic, asa ca am decis saptamana trecuta sa testez si eu ceva in speranta ca imi va fi de ajutor. Am gasit in farmacie produsele lor, mai precis la Helpnet (Cluj-Napoca).
La pretul de 109 RON am achizitionat tratamentul pentru acnee Mario Badescu Buffering Lotion (29 ml) despre care producatorul afirma pe site-ul romanesc oficial:

"TIP PIELE: potrivit pentru ten mixt-gras. Acest produs este un tratament anti-acneic.
 BENEFICII: Solutie tratament special conceputa pentru a trata zonele cu probleme acneice profunde. Contine vitamina B cu proprietati hranitoare, aminoacizi care ajuta la o piele sanatoasa, precum şi extracte din plante anti-inflamatorii pentru a grabi vindecarea. Reduce rapid acneea chistica datorita formulei care se absoarbe rapid in piele.
CUM SA UTILIZATI: flaconul se agita pana cand sedimentul alb este dizolvat complet. Cu varful degetului se aplică soluţia pe zonele afectate. Utilizati noapte de noapte pe zonele afectate.
BEAUTY TIP: Folositi Buffering Lotion inainte de Masca de uscare pentru un tratament complet. Dupa aplicarea mastii mai aplicati Buffering Lotion inca o data si lasati peste noapte.
INGREDIENTE: apa deionizata, alcool izopropilic, sulfat de sodiu, oxid de zinc, proteine serice hidrolizate, proteine hidrolizate din drojdie, piridoxina, Niacinamide, Panthenol, propilenglicol, alantoina, Biotin."

Substantele din flacon se gasesc in doua faze: una lichida si un solida (sedimentul mentionat in descrierea de mai sus). Inainte de utilizare se agita bine flaconul si se obtine o solutie albicioasa care se aplica pe zona afectata, iar la suprafata pielii ramane un fel de strat alb prafos dupa uscarea produsului. De cand l-am achizitionat l-am utilizat seara pe zonele cu acnee dureroasa, chiar si pe piept, spate sau brate unde am cel mai des asemenea probleme si unde de obicei nu functioneaza nimic.

In cazul meu acest tratament face ceea ce promite intr-un interval de timp relativ scurt (de la sine zonele cu probleme se vindeca in minim o saptamana). Il aplic seara si functioneaza in mai multi pasi: 1. dupa prima aplicare dimineata zona este uscata si nedureroasa; 2. dupa a doua aplicare vulcanii se fac mai mici si parca se retrag "in adancime"; 3. dupa a treia aplicare tot ce era continut in vulcani iese brusc la suprafata si poate fi indepartat (neindicat!) sau lasat in pace inca 1-2 zile sa se usuce de la sine. Cantitativ pare putin, dar de cand il utilizez inca nu am observat lipsa de produs din flacon si presimt ca imi va ajunge ceva timp. 

Eu sunt multumita de rezultate, insa mi-ar fi placut mai mult daca solutia ar fi mai densa si nu atat de lichida. Fiind de consistenta apei nu e la indemana sa o aplici pe un singur cos deoarece curge si se intinde. Poate vor rezolva aceasta mica problema pe viitor.

Voi ati folosit produse Mario Badescu? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu