luni, 17 martie 2014

Maybelline Color Tattoo - scurt review

Despre Maybelline Color Tattoo am auzit doar lucruri pozitive in review-urile pe care le-am citit pana acum, asa ca am decis sa il incerc (nuanta Pink Gold) si nu-mi pare rau deloc, ba chiar a devenit favoritul meu. De ce?



 - este fardul care rezista cel mai bine pe pleoapele mele (mai mult de 5 ore), in conditiile in care am pielea foarte grasa si restul fardurilor dupa 2-3 ore se aduna la pliuri si ulterior curg/dispar;

- ador faptul ca este un fard cremos si-l pot aplica simplu si rapid, chiar si cu degetele;

- luciu metalic; 

- demachiere usoara;

- cantitate considerabila;

- raportul calitate/pret este excelent (~30 lei, depinde de promotii);

- recipient din sticla (prefer oricand sticla decat plastic);

- gama cuprinde nuante pentru toate gusturile si care pot fi purtate atat ziua cat si seara.

Vi-l recomand tuturor celor care aveti probleme cu rezistenta fardului datorita problemelor cu sebumul, merita investitia din plin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu