miercuri, 26 februarie 2014

Yves Rocher scents

Azi va voi povesti despre patru sticlute pline de arome proaspete care mie imi incanta nasul. Este vorba de 3 ape de toaleta si o apa de parfum de la Yves Rocher. Imi plac mult parfumurile si le termin cel mai repede dintre toate produsele de "imbunatatire" pe care le folosesc.

Prima apa de toaleta pe care am achizitionat-o de la Yves Rocher a fost Pur Desir de Lilas 60 ml. Acum se numeste Lilas Mauve si face parte din gama Un Matin Au Jardin. Din aceeasi gama am mai primit cadou Rose Fraiche si Muguet en Fleurs, ambele la 100 ml. Singurul dezavantaj este faptul ca nu persista foarte mult. Sunt ape de toaleta si cunosc cum sta problema referitor la concentratii etc., dar tot mi se pare ca dureaza prea putin. Iubitul meu in schimb, care are un simt al mirosului care pe mine ma pune pe ganduri (parca e Jean-Baptiste Grenouille din cartea si filmul The Perfume: The Story of a Murderer) imi zice cand vin de la servici ca simte miros de lacrimioare, trandafir sau liliac in urma mea, in functie de ceea ce am utilizat in acea dimineata. Poate nu simt eu bine, voi ati incercat aceste ape de toaleta?
Ceea ce imi place foarte mult in cazul celor trei este aroma simpla, proaspata, romantica si pura, desi in compozitia "oficiala" sunt enumerate si alte esente decat cele ale florii dupa care e botezata fiecare apa de toaleta in parte. Mi se par foarte potrivite pentru a fi purtate primavara - vara. Sticlele de 60 ml parca erau mai elegante fiind facute din sticla translucida. Recipientele noi ma duc cu gandul la un "crystal clear liquid" parfumat si tineresc, imi dau senzatia de fresh doar cand le vad, dar parca nu-s asa dragute. Pretul unei sticle de 100 ml este de 85 RON, dar in functie de promotii il puteti gasi la 59 RON sau 85 RON cu gel de dus cu aceeasi aroma (cel putin in aceasta perioada). 

A patra sticluta de la Yves Rocher contine o apa de parfum: Comme une Evidence, un parfum din categoria floral-lemnoasa. Descrierea sa oficiala este: "Comme Une Evidence, un parfum luminos, armonios, esențial și profund. Descoperiți această senzație delicată de armonie, acest moment de excepție. Totul începe cu emoția verde și tandră a frunzelor de Violete proaspăt culese. Apoi, Trandafirul și Mărgăritarul înfloresc cu îndrăzneală într-o notă de mijloc florală, tandră și feminină. Ansamblul olfactiv se sprijină pe o bază de Mușchi de Copac și Patchouli, ca o umbră relaxantă.". Il port mai ales cand ies in oras si stiu sigur ca merg intr-un loc in care se fumeaza deoarece rezista ore bune si pe pielea mea nu isi modifica aroma. Este persistent si numele i se potriveste de minune: aroma sa iese in evidenta, este puternica, dar feminina. Dintre ingrediente cel mai mult pe pielea mea se "manifesta" aroma de trandafir. Pretul unei sticle de 50 ml este de ~100 RON, dar si in acest caz au diferite promotii. 

Referitor la reactii alergice, nu am avut asa ceva. De fapt, cu niciun parfum utilizat pana acum nu am avut probleme datorita alcoolului sau a altor ingrediente. 

In concluzie, raportul calitate/pret este unul bun (mai ales ca sunt promotii - la ultima apa de parfum primita m-am ales si cu un cupon de reducere). Cand vine vorba de parfumuri merita testate cat mai multe, aroma difera in functie de fiecare persoana si oricand e posibil sa aveti surprize placute. Astept pareri si sugestii pe seama acestor produse de la voi! 

Ce parfumuri folositi, care v-au placut si care nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu